Στο εσωτερικό της καμπίνας κυριαρχούν η απλότητα και το στυλ. Φιλική στον χρήστη σε όλα της, η καμπίνα διαθέτει μια επίπεδη οθόνη αφής 10,1 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, στην ίδια αισθητική με έναν καλοσχεδιασμένο πίνακα οργάνων που προσφέρει ευκρινή πληροφορία με διαισθητικό τρόπο χειρισμού, κάνοντας τα πάντα πολύ εύκολα για τον οδηγό.
Η BYD είναι η πρώτη και μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που παράγει τις δικές της μπαταρίες, κινητήρες και μονάδες ελέγχου κινητήρα. Κάτι τέτοιο αυξάνει την αξιοπιστία και εξασφαλίζει εύκολες και γρήγορες υπηρεσίες service για τους πελάτες.
Το ETM6 διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό την state-of-the-art μπαταρία φωσφορικού άλατος σιδήρου της BYD, η οποία έχει αναδειχθεί ως μία από τις ασφαλέστερες, πλέον αξιόπιστες και με μεγάλη διάρκεια ζωής μπαταρίες στον κόσμο.
Η εσωτερική τεχνολογία της BYD που ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα και τον άξονα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του ETM6, επιτρέποντας εύκολη συντήρηση, βελτιστοποιημένη απόδοση και αποδοτικότητα.
Ως αποτέλεσμα της πρωτοποριακής τεχνολογίας ολοκλήρωσης, η BYD έχει επίσης αναπτύξει τον επαναστατικό ελεγκτή κινητήρα 5 σε 1, ο οποίος αποτελείται από MCU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), PDU (μονάδα διανομής ισχύος), μετατροπέα DC-DC, ελεγκτή διεύθυνσης και ACU (ελεγκτής αεροσυμπιεστή). Αυτά τα πέντε εξαρτήματα είναι ενσωματωμένα σε μία ενιαία συμπαγή μονάδα για αυξημένη απόδοση, αξιοπιστία και ευκολία συντήρησης.
Με βάση τις δικές της τεχνολογίες αιχμής, η BYD λάνσαρε μια άκρως ολοκληρωμένη ηλεκτρική πλατφόρμα σχεδιασμένη αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά. Αυτή η πλατφόρμα είναι αρθρωτή και τυποποιημένη σε εντυπωσιακό βαθμό, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση του ενεργειακού βαθμού απόδοσης και τις επιδόσεις, ενώ παράλληλα έχει μειωθεί το κόστος συντήρησης. Επιπλέον, η ηλεκτρική πλατφόρμα της BYD προσαρμόζεται ώστε να καλύψει τις συγκεκριμένες λειτουργικές σας ανάγκες.
Το Σύστημα Θερμικής Διαχείρισης Μπαταρίας BTMS είναι ένα σύστημα υγρής ψύξης που εγγυάται ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας παραμένει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτό αυξάνει την ασφάλεια και την αξιοπιστία της μπαταρίας και επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Η BYD είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που βιομηχανοποίησε πλήρως την μπαταρία φωσφορικού σιδήρου. Αυτή η μπαταρία υψηλής απόδοσης είναι ασφαλής, σταθερή, φιλική προς το περιβάλλον και διαθέτει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) | χιλ. | 5,950/2,095/2,940 | 7,645/2,095/2,940 |
Απόβαρο | κιλά | 3,680 | 3,750 |
Μεικτό βάρος | κιλά | 7,490 | 7,490 |
Ωφέλιμο φορτίο | κιλά | 3,810 | 3,740 |
Μεταξόνιο | χιλ. | 3,360 | 4,200 |
Εμπρόσθια/πίσω προεξοχή | χιλ. | 1,135/1,455 | 1,135/2,310 |
Τελική ταχύτητα | χλμ./ώρα | 90 | 90 |
Αναρριχητική ικανότητα | % | 30 | 30 |
Αυτονομία* | χλμ. | 200 (Full Load) | 200 (Full Load |
Κίνηση | 4 x 2 | 4×2 | 4×2 |
Ελαστικά | 215/75 R17.5 | 215/75 R17.5 | |
Μέγιστη ισχύς | kW | 150 | 150 |
Μέγιστη ροπή | N·m | 550 | 550 |
Τύπος μπαταρίας | LiFePO4 | LiFePO4 | LiFePO4 |
Χωρητικότητα μπαταρίας* | kWh | 126 | 126 |
Ισχύς φόρτισης | kW | DC 120 | DC 120 |
Χρόνος φόρτισης | ώρες | DC 1 (SOC 20%~100%) | DC 1 (SOC 20%~100%) |
*Η πραγματική αυτονομία θα διαφέρει ανάλογα με τις συνήθειες οδήγησης/φόρτισης, την ταχύτητα, τις συνθήκες, τις καιρικές συνθήκες, τη θερμοκρασία και τον κύκλο ζωής της μπαταρίας κ.λπ.
**Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι η αρχική χωρητικότητα. Θα μειωθεί με το χρόνο και τη χρήση.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά βαν και φορτηγά της BYD εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους κατά τη λειτουργία τους.
Διαθέτοντας μπαταρία 126 kWh, η εκτιμώμενη κατά WLTP αυτονομία του ETΜ6 φτάνει τα 200 χλμ. με πλήρες φορτίο
Το ΕΤΜ6 έχει 2 διαφορετικές εκδόσεις: Μία με φορτίο 3,810 κιλών και μία με φορτίο 3,740 κιλών.
Η BYD είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που υλοποίησε βιομηχανική παραγωγή των μπαταριών φωσφορικού άλατος του σιδήρου. Αυτή η υψηλής τεχνολογίας και επιδόσεων μπαταρία έχει περάσει με επιτυχία πλήθος ακραίων δοκιμών, με αποτέλεσμα να θεωρείται μία από τις ασφαλέστερες μπαταρίες στον κόσμο. Μία μπαταρία με σταθερή συμπεριφορά, φιλική προς το περιβάλλον και με μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ναι, όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι κάτω από 90% και ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, το όχημα φρενάρει μέσω του ηλεκτροκινητήρα, ενώ παράλληλα φορτίζεται η μπαταρία του (ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, regenerative braking). Αυτό προσφέρει επιπλέον άνεση ενώ την ίδια στιγμή συμβάλλει στη μικρότερη φθορά στα τακάκια των φρένων, με αποτέλεσμα μικρότερο κόστος συντήρησης.
Φορτηγά
Λεωφορεία